Finnish Conspiracy

The varied peoples of Middle-earth at times found unity in their pursuits, and all too often experienced deep rifts. Engage in lively conversations as we banter about the differences between the Alliances, and recruit for our People as well. Remember, keep it friendly.

Postby Wasara » Fri Sep 10, 2004 4:46 am

Se on juuri se että Windowsia tulee päivitettyä sen kummemmin tutkimatta.No,katellaan miten tilanne kehittyy.Kiitos vihjeistä ja linkistä. :)
Wasara
Mariner

Postby rowanberry » Fri Sep 10, 2004 4:57 am

Joo, Firefox on hyvä selain, ainakin mitä TORCiin tulee. Valitettavasti se vain sotkee pari muuta suosikkisaittiani, jotka puolestaan näkyvät kunnolla IE:llä ja Operalla...

Milloinkahan saataisiin selain, joka näyttäisi kaikki sivut edes lähestulkoon oikein eikä muutenkaan takkuaisi... Taitaa olla kyllä toiveajattelua. :(
rowanberry
+++Out Of Cheese Error+++

Postby Wasara » Fri Sep 10, 2004 6:09 am

Odotellaan mitä Microsoft taas keksii!
Wasara
Mariner

Postby Mithfindel » Fri Sep 10, 2004 7:37 am

Wasara wrote:Odotellaan mitä Microsoft taas keksii!

*kääntyy itkien pois*
Mithfindel
Ranger of the North

Postby Wasara » Fri Sep 10, 2004 8:24 am

Sori Mith,mutta tokaisuni oli sarkastinen ja myötäili Rowanin toteamusta... kuivaa siis kyyneleesi*laulaa*
Wasara
Mariner

Postby Mithfindel » Fri Sep 10, 2004 11:06 am

Hm, oma ilmaukseni taas oli sarkastinen viittaus vitsiin...
(Tässä modernisoitu versio)

Kolme maailman johtajaa on kutsuttu Jumalan luokse, ja jokainen saa kysyä Jumalalta kysymyksen.

Ensin George W. Bush kysyy milloin terrorismin vastainen sota voitetaan.
Jumala kuiskaa jotain Bushin korvaan ja Bush kääntyy itkien pois.

Sitten Vladimir Putin kysyy milloin Venäjä nousee taloudellisesti jaloilleen.
Jumala kuiskaa jotain Putinin korvaan ja Putin kääntyy itkien pois.

Sitten Tarja Halonen kysyy milloin suomalaiset lopettavat ryyppäämiset.
Jumala mutisee jotain yksikseen ja *kääntyy itkien pois.*
Mithfindel
Ranger of the North

Postby Wasara » Fri Sep 10, 2004 11:41 am

Hei Mith,älä sotkeudu kanssa ihmisiesi juomatapoihin..hik... :x ,ei vaites that was cool :) :lol:
Wasara
Mariner

Postby ereine » Fri Sep 10, 2004 11:57 am

Minä käytän Netscapea vanhasta tottumuksesta, sen kanssa on kyllä täällä ongelmia, en pysty editoimaan viestejäni. Sitä varten pitää mennä Safariin, joka taas näyttää viestit hassusti. Pitäisi siirtyä Firefoxiin mutta olen liian laiska. Ja kokeilin sitä joku aika sitten ja koneeni ei silloin pitänyt siitä. Tai toisin päin.

Väsyttää kauheasti, pitäisi mennä nukkumaan. Varsinkin kun huomenna pitäisi tulla hobitteja kylään. Siis kontulaisia. He eivät kyllä ole vähään aikaan ilmoittaneet mitään mutta jos he eivät tule saan ainakin syödä puolukkapiirakan yksin. Leivoin sen äsken ja se ainakin näyttää hyvältä. Pelkään nykyään uuninkäyttöä, olen melkein onnistunut sytyttämään tulipalon pari kertaa ruokaa laittaessani, tosin en uunin kanssa. uuni on kuitenkin pelottavin. Tai ehä leivänpaahdin on pelottavampi.
Oikeasti pitäisi mennä nukkumaan.
ereine
Mariner

Postby Wasara » Fri Sep 10, 2004 1:13 pm

Huomenna on uusi päivä ,Ereine.Kiitoksia vinkeistä.Hyviä uneja!
Wasara
Mariner

Postby Aurë » Tue Sep 21, 2004 10:24 am

Heh, vieläkö se Ereine sytyttelee niitä paloja... PSOAS ei kohta vuokraa sinulle mitään ;)
Aurë
Shield Bearer

Postby Mellyanna » Tue Nov 09, 2004 2:45 pm

Oh dear, näin paljon suomalaisia :) Mistä te ihmiset löydätte aikaa kirjotella näitä juttuja tuohon tahtiin? (kuten näkyy olen olut kirjoilla aika kauan ja posteja on aika vähän...) I'm a lurker :wink:

Nyt lähiaikoina olen tapellut politiikasta Manwessa ja aikoinaan osallistuin Virtual Study Groupiin, mutta vastausten lukemiseen ja omien juttujen miettimiseen meni aina n 5 tuntia kerrallaan (hidas? minäkö?), hyvä kun ehdin tehdä mitään muuta. En ole uskaltanut enää käydä koko forumissa, jään kuitenkin taas koukkuun...

Lyhyt elämänkerta in case you're interested: Asun Espoossa, tosin piakkoin Helsingissä, josta olen alunperin (8. sukupolvi Hesassa syntyneitä, jee :P ). Opiskelen yliopistolla suomea ja folkloristiikkaa ja molemmista voi syyttää Tolkienia tiettyyn rajaan sakka. Haaveissa master-opinnot Englannissa, tai ehkä sittenkin päätän pyrkiä lavastajalinjalle Taikkiin...who knows. Ellen viettäisi lähes kaikea vapaa-aikaa tallilla, voi olla, että ehtisin enemmän täällä - mutta en voisi kuvitella elämää ilman hevosia. Vaikka joskus tuntuu, että tulen hiukan mökkihöperöksi, kun kaikki tuntemani/tapaamani ihmiset aina puhuu vain hevosista... Luin TSH:n ekaa kertaa 10-vuotiaana niin kuin näköjään moni muukin ja hurahdin täysin. Itkin, kun kirja loppui enkä pystynyt laskemaan sitä käsistäni vaan käänsin ympäri ja aloitin alusta - useamman kerran :D Olin myös Grand Gatheringissä Torontossa viime vuonna - paljon rahaa meni, mutta en takuulla kadu, mulla ei ole ehkä koskaan ollut niin hauskaa :) Herätimme kaverin kanssa pahenusta kaupungilla menemällä ravintolaan irtokorvat päässä ja viitat niskassa :P

Menen tekemään viron läksyt (hieno aika läksyjen tekoon, tiedetään... puolenyön aikaanhan yliopistolla kaikki syntyy!) ja huomenna ajattelin tehdä isänpäiväkakkua - mulla on hieno saher-kakkuresepti, joka vaatii pari päivää asettuakseen. Jos joku haluaa sen, niin kysyköön :) Öitä.
Mellyanna
Shield Bearer

Postby rowanberry » Wed Nov 10, 2004 1:09 pm

Tervetuloa porukkaan, Mellyanna. :) Ehkä me muut roikumme täällä aina, koska meillä ei ole tosielämää :D - ja tallilla saa kyllä aikansa kulumaan (toteaa nim. Hevoshullun äiti).

Enemmänkin meitä suomalaisia voi löytää Talkista, Finnish Insanity -thread on taas tällä hetkellä aktiivinen...
rowanberry
+++Out Of Cheese Error+++

Postby Mithfindel » Tue May 31, 2005 1:58 am

Vapaasti Seppo Rätyä mukaillen:

Ihan *eni vilkuttelen.

*vilkuttaa*
Mithfindel
Ranger of the North

Previous

Return to Alliances and Guilds: The Peoples of Middle-earth