Rally The Eldar......Book 3

The varied peoples of Middle-earth at times found unity in their pursuits, and all too often experienced deep rifts. Engage in lively conversations as we banter about the differences between the Alliances, and recruit for our People as well. Remember, keep it friendly.

Postby orodreth111 » Wed Apr 25, 2012 12:27 pm

It would be a certain Dark Knight's last name...
User avatar
orodreth111
Ranger of the North


 
Posts: 4942
Joined: Sun Nov 19, 2000 8:56 am
Top

Postby sandra » Fri Apr 27, 2012 5:25 am

Sunny, you are soooo funny :D
User avatar
sandra
Ringbearer

 
Posts: 13760
Joined: Thu Oct 12, 2000 1:21 pm
Top

Postby orodreth111 » Fri Apr 27, 2012 6:33 am

..Yes, it's even better because she was serious!!!! :lol:
User avatar
orodreth111
Ranger of the North


 
Posts: 4942
Joined: Sun Nov 19, 2000 8:56 am
Top

Postby Sunsilver » Fri Apr 27, 2012 10:04 am

Forgive me, I thought we weren't supposed to use real names on this site...especially LAST names! :roll:

Ergo, I thought it had to be some obscure sort of joke...

BTW, if that had been posted on the nursing site where I used to moderate, I would have had to edit the post. However, it seems it's okay to do it on TORC...I DID just see a moderator in this thread...

AND SHE WAS LAUGHING AT ME!! :angry:

So, um...yeah...[smooths ruffled feathers]....

Is anyone gonna do some RP sometime this century? :P
User avatar
Sunsilver
Ranger of the North

 
Posts: 2460
Joined: Wed Apr 12, 2000 7:45 pm
Location: Canada
Top

Postby orodreth111 » Fri Apr 27, 2012 1:00 pm

..I just remembered why I don't post in this thread much.... :roll:
User avatar
orodreth111
Ranger of the North


 
Posts: 4942
Joined: Sun Nov 19, 2000 8:56 am
Top

Postby Sunsilver » Fri Apr 27, 2012 1:18 pm

You don't like my sense of humour? :thppt:

Now my feelings are REALLY hurt! [sniff!] :cry:
User avatar
Sunsilver
Ranger of the North

 
Posts: 2460
Joined: Wed Apr 12, 2000 7:45 pm
Location: Canada
Top

Postby gimli_axe_wielder » Fri Aug 10, 2012 5:50 pm

Wasn't someone supposed to hand me my head on a plate?
User avatar
gimli_axe_wielder
Ringbearer

 
Posts: 13232
Joined: Tue Aug 07, 2001 7:51 pm
Top

Postby sandra » Mon Aug 13, 2012 5:30 am

If its the head of Tempest you seek you will need a platter not a plate :D

And why should it be handed to you. Go get it yourself !
User avatar
sandra
Ringbearer

 
Posts: 13760
Joined: Thu Oct 12, 2000 1:21 pm
Top

Postby gimli_axe_wielder » Mon Aug 13, 2012 9:41 pm

Something tells me she won't give it up willingly :twisted:
User avatar
gimli_axe_wielder
Ringbearer

 
Posts: 13232
Joined: Tue Aug 07, 2001 7:51 pm
Top

Postby Tempest » Sun Aug 26, 2012 6:36 pm

Go ahead and try. You might want to make a will out before you attempt it, though.
User avatar
Tempest
Ranger of the North


 
Posts: 4886
Joined: Tue Jul 11, 2000 8:12 am
Location: Wandering in the wilds
Top

Re: Rally The Eldar......Book 3

Postby Tempest » Fri Aug 08, 2014 12:18 pm

It is unacceptable that it has been two YEARS since the last post. What in Mordor is going on here? Have I finally truly vanquished you all? :twisted:
User avatar
Tempest
Ranger of the North


 
Posts: 4886
Joined: Tue Jul 11, 2000 8:12 am
Location: Wandering in the wilds
Top

Re: Rally The Eldar......Book 3

Postby Gilaglar » Fri Sep 12, 2014 6:25 am

Tempest wrote:Have I finally truly vanquished you all? :twisted:


You wish. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :nono: :nono:
User avatar
Gilaglar
Ranger of the North


 
Posts: 3960
Joined: Sat Oct 21, 2000 11:08 pm
Location: Scotland
Top

Re: Rally The Eldar......Book 3

Postby Tempest » Tue Oct 06, 2015 9:39 am

And another year passes.....the shadow has fallen on us all.....
User avatar
Tempest
Ranger of the North


 
Posts: 4886
Joined: Tue Jul 11, 2000 8:12 am
Location: Wandering in the wilds
Top

Re: Rally The Eldar......Book 3

Postby orodreth111 » Wed Nov 02, 2016 2:38 pm

...And hello gang!! Been a long time although I still lurk on occasions. I was going back and reading some of our old RP and some of it is just really good. Hope everyone is doing well in their lives, thing s are going well for me. Divorced in 2012, met a great girl a few years ago and we are living together and very happy. Work is going well, the boys are getting old, Greg, who was born a few days before I joined TORC will be 16 in a few weeks and Conor is now 17 and driving yikes!! The Oreo man is fat happy and content(well, not that fat lol)

Anyway "BARRROOOOOOOOO BARRROOOOOOOOO!!!! " :)
User avatar
orodreth111
Ranger of the North


 
Posts: 4942
Joined: Sun Nov 19, 2000 8:56 am
Top

Re: Rally The Eldar......Book 3

Postby Tempest » Mon Sep 25, 2017 5:56 pm

Can't believe how long it's been since I stopped by! Hope everyone is doing well! Glad to hear that you're happy, Oreo, and that life is treating you kindly!
User avatar
Tempest
Ranger of the North


 
Posts: 4886
Joined: Tue Jul 11, 2000 8:12 am
Location: Wandering in the wilds
Top

Previous

Return to Alliances and Guilds: The Peoples of Middle-earth

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests